Olejomalba

09.01.2015 17:32

Tak jsem zcela propadla olejomalbě. Ano, stala se z toho má druhá velká vášeň. Navštívila jsem kurz olejomalby, kde byla naprosto úžasná atmosféra, a odnesla si spoustu nového. Od té doby maluju a maluju a neskutečně mě to baví, je to opravdový relax :)

Proto právě teď nově si u mě můžete objednávat i obrazy olejovými barvami. Obrazy se malují na plátna a tato technika je nejen o mnoho těžší než třeba tempery, ale také dražší. Takže kdo by si chtěl objednat třeba obrázek na přání, musí počítat s vyšší cenou :) Jinak maluji opět hlavně zvířata, teď jsem začala hodně pejsky. 

Formáty jsou 20x20 cm, 30x25 cm a 40x40 cm (doporučuji, obraz nejlépe vynikne :) ) ale na přání je možnost koupit i větší plátno.

Mám tu pro vás ukázku mých obrazů, ale jen malou, protože už mám na tento rok nachystané výstavy! Samozřejmě vás na nich ráda uvidím :) Začínáme v Táboře v městské knihovně, kde budou má díla celý březen, potom duben v knihovně Petrovice u Sedlčan, červen v infocentru v Prčici a hlavně můj velký sen a cíl - v květnu v Praze v kavárně Kočičí! :)

Přikládám ještě ukázku obrazů, které jsem malovala na přání před Vánoci (akvarel a tempery).

—————

Zpět


Fotogalerie: Olejomalba

/album/fotogalerie-olejomalba/img-2631-jpg/

—————

/album/fotogalerie-olejomalba/img-2651-jpg/

—————

/album/fotogalerie-olejomalba/ccf08122014-00000-jpg/

—————

/album/fotogalerie-olejomalba/ilustrace-fantasy-jpg/

—————

—————