Smečka :)

24.02.2014 09:56

Před Vánoci mi přišel úžasný e-mail. Mladá slečna si přála namalovat velký obraz všech jejich pejsků jako dárek pro tatínka pod stromeček. Myslím, že je to od ní krásný dárek, protože někteří z pejsků už nejsou mezi námi a tak se vlastně nikdy nepoznali. Podle zaslaných fotek jsem je měla všechny zvěčnit na jeden obraz, takže je bude moci mít rodinka všechny pohromadě :)

Práce mě moc bavila! Všechno jsou to bojová plemena a ty já mám moc ráda. Holčina si přála obraz na největší formát A1, který se jen tak tak vešel na mé malířské prkno :D Kreslila jsem uhlem a každý pejsek mi zabral zhruba 2 hodiny, možná víc. Ale s výsledkem jsem spokojená a má největší radost je, že i rodina mladé slečny byla nadšená :)

Tady je obraz, je to nafocené a trochu ztmavené ve photofilteru, takže kvalita bohužel není taková. 

 

—————

Zpět


Obraz Smečka :)

/album/obraz-smecka-/cimg5176-jpg/

—————

/album/obraz-smecka-/cimg5177-jpg/

—————

—————


Potěší mě váš komentář

Datum: 25.04.2015

Vložil: zuza

Titulek: komentář

Úžasný, hezčí obraz psůjsem neviděla! Mně vyjdou jenom dvě koule s ušima...

Odpovědět

—————